Thursday, October 9, 2008

KL yang Jammed, Hujan yang Turun, Hati Yang Rawan

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengampun....

Ntah apa-apa ntah title yang aku letak ni. Hari ni aku bangun awal, dah lah semalam tidur lewat.. kanak-kanak ribena call & sms aku, pastu cerita benda-benda yang aku rasa masih under age... walaupun dah baligh Masih segan sebenarnya cerita benda-benda ni. Whatever lah....

Nasib baik kepala tak sakit, cadang nak tidur dalam bas saja, tapi tu lah, sejak bila pula aku dapat tidur dalam bas.. tidur-tidur ayam pun tak adalah macam aku, tidur dalam sedar. Hari ni nak pergi Arkib negara. Mulakan perkampungan. Tesis perlu disiapkan. Memang sekarang ni saat kecemasan. Lama juga lepak dalam arkib. Sampai hujan pun tak sedar. Balik tu hujan. Memang tak menyimpang ke mana-mana. Betul-betul anak yang baik lah.. Kalau nak pergi arkib, pergi arkib saja.. tak melencong... Terus balik. Ingatkan nak balik awal supaya sempat masuk kelas. Dah lah kuliah ada sekali saja seminggu, dah tu next week kuliah batal pula, dua minggu dari sekarang baru jumpa balik kat pensyarah tu. Tapi tak sempat juga.. perjalanan yang perlukan satu jam sahaja, sekarang dah berubah jadi dua jam.. Aduh... KL ni.. dah lah jarang-jarang aku datang... masa ni juga dia nak jammed.. Tapi siapalah aku untuk merungut.. hanya semut kerdil...

kesimpulannya.. Puasa ku lambat dibuka.... after solat baru berbuka...
To Sam.. thanks for the layer cake...delicious(tak sampai hati nak makan kek lapis ni, lawa sangat)

No comments:

Post a Comment

komen la. sama2 kita abiskn air liur(eh x yah pn, jaz use u hand)