Wednesday, October 22, 2008

its killing me

assalamualaikum

gila babun punya title..bukan bunuh pun.. hanya Dia yang dpt mengambil nyawa kita..

untuk minggu ni memang busy sangat. its my fault, can't manage time.. rasanya kalau diberi 30 jam untuk sehari semalam pun aku tetap tidak akan dapat mengurusnya dengan baik..so dengan 24 jam yang ada memang sekarang ni sangat-sangat diperlukan. masa senggang langsung tiada.. rindunya nak tengok tv... tidur pun macam tak tidur, bagus lagi ayam ada juga tidur...
aku tidur dalam sehari semalam hanya dua jam. dapat tidur pun after subuh.. memang jadi kelawar.. berjaga siang malam.. adui.. last night lagi parah, tak tidur langsung.. sekarang sedang mencuba membelai mata agar dapat terlelap walau sebentar.. dah terbiasa tak tidur.. parah ni..
it my bad habit.. suka sangat tangguhkan kerja sampai last minit baru nak buat.. biasanya kerja in sudden date ni memang merapu.. harap-haraplah apa yang kuusahakan selama satu semester ni ada juga hasilnya.. nampaknya salah satu dari lima perkara tu aku dah lalaikan.. lapang sebelum sempit.. aku sengaja menyempitkan masa yang aku ada.. sungguh rugi bagi diriku.
hari-hari menghadap laptop.. tangan pun dah jadi kematu.. kalau laptop ni boleh berkata.. mesti dia dah tulis kat skrin " wahai tuanku.. sudah-sudah lah menghadap aku. aku dah bosan tengok muka kau.. boleh tak matikan suis ku sekarang.. aku nak rehat" & aku akan buat tak layan saja sebab aku kena siapkan juga tesis ni... it really killing me.. membuat jiwaku kacau, damage may day...its make my eyes truly sick.. my head always put minyak angin.. tekak pun dah naik loya asyik duduk depan laptop.. dan aku... semakin...
poor me... padan muka aku..
my life will be better until this thesis have send to my supervisor..

No comments:

Post a Comment

komen la. sama2 kita abiskn air liur(eh x yah pn, jaz use u hand)