Tuesday, October 7, 2008

akhirnya kutemui

salam .......

apa yang aku dah jumpa ni? harta karun ke? tidaklah.. cuma happy sangat.. lastly i found it.
buku ni aku baca masa form 2. masa tu tak pandai lagi baca novel, sejak dari sekolah rendah lagi aku layan buku cerita fairy tale, penyiasatan(siri hadi, siri salmah-yang ni memang asyik namaku ja yang pinjam di library), kisah binatang and etc. novel memang tak pandai layan lagi(rasa macam tebal sangat, tak tahu bila dapat habiskan novel). then when i form 2, tak tau sumber dari mana aku dapat satu novel, tipis je (versi indon) rasa macam best sangat. story about student+married. then bermula saat tu, aku memang dah gian baca novel, yang paling tebal pun (Bukan Puteri Lindungan Bulan) aku dapat habiskan dalam 1 hari, baca betul2, dari halaman pertama hingga akhir. masa tu masih belajar lagi, bajet pun cukup2 ja so tak beli novel, main pinjam ja. masuk universiti, dapatlah beli novel sendiri. sekarang pun dah penuh 1 kotak. kadang-kadang, nafsu beli ja tinggi pastu tak baca pun(sekadar untuk collection je).
aku carilah novel yang membuatku gian dengan novel, aku jumpa dalam internet tajuknya(memang tajuknya tak pernah luput dalam ingatan), risau juga kalau bukan dari novel yang sama sebab ni tempah melalui online(tak dapat baca sinopsis). tapi pasrah ja kalau bukan novel yang kuidamkan.
& today...it arrived at my home.. tak sabar aku buka sampul.. dan memang novel yang aku baca masa form 2!!!!!!!!!!!!!!!
sukanya.......

No comments:

Post a Comment

komen la. sama2 kita abiskn air liur(eh x yah pn, jaz use u hand)