Saturday, September 5, 2009

last

hei...

erk... soryyy

assalamualaikum. semoga ramadhan kali ini lebih baik dari bulan-bulan sebelumnya.

adeh...cik aa tengah sedih ni...
last day(mean-fridAY) is my last serve in Mutiara Kasih development sdn bhd. so sad....
actually very sad. yelah, di sinilah tempat pertama cik aa kerja secara serius semenjak cik aa menjadi orang. sebelum ni, kerja on-off lepastu sekejap saja.

di MKD, cik aa pun tak sangka, sudah hampir 4 bulan(habis praktikum cik aa terus kerja) cik duduk dalam ofis dan menjadi salah seorang ahlinya. sedihnya lepas ni. entah bila lagi dapat bersua dengan semua staf..

air mata dah nak mengalir ni, tapi tersekat sebab-tak sanggup nak nangis. ialah... tempat yang kita jatuh kita boleh ingat, inikan pula tempat pertama kita kerja..... memang akan tersemat dalam ingatan untuk selamanya. ingatan kekal ni. insyaALLAH, tidak akan didelete even kena format.

untuk hari-hari yang mendatang, cik aa berharap semoga mendapat tempat kerja yang baik sama seperti sebelum ini. amin....

last night cik aa berbuka di rumah keluarga angkat, the last cik aa datang sana. di sana pun cik aa nak nangis, yelah... mereka tempat cik aa dan anak-anak perantauan yang senasib mencurahkan air mata kala raya tiba. hanya tempat merekalah kami diceriakan di hari raya... terima kasih untuk keluarga angkat, kalau ada jodoh dan pertemuan antara kita... insyaALLAH akan ketemu lagi.

No comments:

Post a Comment

komen la. sama2 kita abiskn air liur(eh x yah pn, jaz use u hand)