Sunday, August 2, 2009

interview

salam syaaban-3 hari lagi menuju ke nisfu syaaban

ya ukhti... ya akhi...

walaweiiii.... hari selasa ni cik aa akan ditemuduga di Tasek,Ipoh(cik aa pun tak tahu di mana tempat ni, malah sempat lagi bertanya dengan penyambut telefon dari KPM, tanya di manakah letaknya tempat interview cik aa- nampaknya lepas ni cik aa kena hafal betul-betul peta Malaysia- buat apa tampal tapi tak baca----)

doakan lah semoga cik aa berjaya ditemuduga dan segalanya berjalan dengan lancar. buat teman yang dah melalui salah satu saat-saat genting ni, tahniah kepada anda. kepada mereka yang belum lagi dan akan menghadapinya-selamat dan semoga sukses....

aduhai... sudah beberapa bulan tak belajar. otak pun dah tepu. sekarang nak cairkan semula macam cairkan marjerin dikuali... ayoyo.. takkan nak pergi jemur otak pula, nak buang segala hama-hama yang menumpang.

baca buku semula dan segala isu yang berkaitan dengan pendidikan menyerupai keadaan cik aa saat exam final... tapi masa tu otak tengah mantap... sentiasa kena refresh. sekarang ni, otak dah disimpan di peti beku untuk berbulan-bulan tanpa dibuka.... (macam manalah keadaannya-tak sanggup nak fikir-nak berfikir pun sebenarnya jadi lain...malas.....)

buka internet and cari segala benda... sekali tengok macam dah kamus oxford benda yang sepatutnya cik aa baca.... terus melarikan diri... tak sanggup nak baca, tapi nak buat macam mana, kena baca juga.....

tolonggggggg.......................................

No comments:

Post a Comment

komen la. sama2 kita abiskn air liur(eh x yah pn, jaz use u hand)