Monday, September 22, 2008

Majlis Berbuka Puasa di PWTC

dengan nama Allah yang maha pengasih dan maha penyayang

last saturday... bersamaan hari ke-20 kita di bulan ramadhan.. me + student sabah from my uni going to PWTC. ia anjuran ke-3 daripada yayasan sabah dan dari awal hingga kini... aku adalah antara peserta yang tidak pernah miss.. selagi masih bergelar pelajar..(alahai.. next year tak boleh join dah)..
very happy... it was reunion coz semua mahasiswa/i sabah dari perlis hinggalah ke johor berkumpul di bawah 1 bumbung.. & tidak lepaskan peluang untuk bertemu sahabat lama.. even tak jumpa lagi yang lain coz mereka da graduate(jaz 3 years spend in uni-me & my konco have to finish almost 4 years) ... jumpa dengan junior from my school, yang sama batch pun ada tapi sikit..
thanks to
1. km sabah, datuk musa aman yang sudi luangkan masa bersama kami,
2. yayasan sabah.. belanja makan + duit raya
3. all student sabah...sanggup tinggalkan sekejap asigmen
apa yang paling penting daripada majlis ini adalah tautan ukhwah yang berasal dari satu tanah (below d wind).. tertaut kembali...
hopefully... this majlis menjadi acara tahunan.. tak perlulah yang grand.. coz tujuannya adalah satu iaitu merapatkan ukhwah sesama pelajar sabah (sebelum ni, berlanggar bahu.. tup2 jumpa di sana, rupanya asal kita adalah sama)

No comments:

Post a Comment

komen la. sama2 kita abiskn air liur(eh x yah pn, jaz use u hand)