Tuesday, July 6, 2010

sukanya dalam hati....

salam alaik

semoga hari-hari kita di bawah lembayung-NYA

hari ini cik aa sangat gembira. Y? tekalah sendiri...

sebenarnya hari ini seorang penerbit buku telah menelefon cik aa. mereka berminat untuk menerbitkan novel cik aa. dijangka ia akan berada di pasaran pada bulan september nanti(beraya dengan 'baby' barulah nampaknya)

mulanya cik aa tak bersemangat nak jawab panggilan. maklumlah tengah demam. dengan batuk yang tak mahu berhenti, hidung tak henti mengeluarkan mukusnya dan mata bengkak dan merah(kena conjunctivitis). mc pun dapat 3 hari. doktor cakap, kalau mata still merah, pergi klinik lagi... boringnya pergi klinik.

bila si pemanggil bagitahu dia dari syarikat penerbit buku, terus cik aa bersemangat sikit. dia bagitahu benda apa yang diperlukan untuk membantu penerbitan novel ini. memang terasa suka sangat. dalam hati ada taman... berbunga-bunga. biarpun keadaan diri yang sedikit lemah.

syukur alhamdulillah. hanya kepada Dia kita panjatkan syukur. sebenarnya cik aa tidak jangka ia akan diterbitkan begini cepat. ingatkan tahun depan. tapi, sesungguhnya manusia merancang, DIA pun merancang. perancangan DIA adalah lebih baik.

diharap dengan kehadiran 'baby' yang bakal lahir ni, semoga cik aa semakin rajin menulis. tidak lagi membiarkan semua manuskrip2 tu terbengkalai di dalam laptop semata-mata.

amin YA ALLAH-terima kasih atas segala kurniaan-MU. semoga KAU lancarkan lagi kudratku untuk terus menulis.

No comments:

Post a Comment

komen la. sama2 kita abiskn air liur(eh x yah pn, jaz use u hand)